آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تصویر رندر جدیدی از گوشی هواوی پی ۱۰ منتشر شده که بر اساس آن وجود لبه‌های منحنی در پرچم‌دار آینده این شرکت بار دیگر تأیید می‌شود. گفتنی است شباهت این مدل به پی ۸ لایت ۲۰۱۷ که چند روز پیش خبر آن را در سایت قرار دادیم تا حدود زیادی به چشم می‌‌آید. همچنین به محصول دیگر کمپانی یعنی هواوی میت ۹ نیز شبیه است که سال گذشته میلادی معرفی شد.

همانطور که می‌بینید در قسمت زیرین صفحه نمایش دکمه فیزیکی هوم قرار دارد که شایعات قبل در خصوص حذف آن را رد می‌کند و لبه‌های نمایشگر نیز منحنی هستند. لوگوی هواوی در بالای نمایشگر به چشم می‌آید و در سمت راست، دو دکمه فیزیکی پاور و کم و زیاد ولوم صدا جای گرفته اند.

 

با اینکه تصویری از قسمت پشتی هواوی پی ۱۰ منتشر نشده اما بر اساس مشاهدات قبلی می‌توان انتظار داشت که در پشت آن شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه و مطابق رسم اخیر این شرکت لنزهای ساخت لایکا باشیم. به طور طبیعی پرچم‌دار جدید هواوی بایست با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 عرضه شود.

تاریخ ورود به بازار دو مدل هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس بر اساس گفته یکی از مدیران ارشد این شرکت در ماه مارس یا آوریل آینده خواهد بود. وی همچنین اضافه نموده که دستیار هوشمند الکسا در این دو دستگاه تعبیه می‌شود و هر دو نیز از پلتفرم دی‌دریم گوگل پشتیبانی می‌کنند.

در بحث سخت افزاری و انتظار از هواوی پی ۱۰ باید بگوییم که احتمال زیاد شاهد استفاده از تراشه کرین ۹۶۰ بر پایه معماری ۶۴ بیتی با پردازنده ۸ هسته ای خواهیم بود. پرچمدار هواوی همچنین از ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد و نمایشگر آن دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پیش بینی می شود.

از آنجا که هواوی پی ۹ یکی از مدل های موفق شرکت چینی بود و در بازار ایران نیز توانست نام خوبی از خود بر جای بگذارد، احتمال موفقیت هواوی پی ۱۰ نیز دور از ذهن نمی‌باشد.


www.itresaneh.ir

  • ۹۵/۱۱/۰۲

P10

هواوی

پی 10

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی