آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طبق اعلام گوگل در ماه می ۲۰۱۶ تمام لپ تاپ های کروم بوک بر اساس مرورگر کروم این شرکت برای نرم افزارهای اندروید ساخته شده اند. در حال حاضر این شرکت لیست خود را به روزرسانی کرده و با توجه به آن دستگاه های کروم بوک ۲۰۱۷ می توانند به فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی دسترسی داشته و از آن استفاده نمایند.

همانطور که می دانید کروم بوک ها بر باور اینکه بسیاری از مصرف کنندگان به رایانه های پرقدرت احتیاجی ندارند، ساخته شده اند. تعداد زیادی از مردم می خواهند اسناد خود را مدیریت کنند، به موسیقی گوش دهند و در شبکه های اجتماعی وقت خود را بگذرانند. همه ی این چیزها می توانند با یک مرورگر انجام شوند؛ به همین دلیل شرکت گوگل مرورگر کروم را به شکل سیستم عامل تولید کنندگان در آورد که بتواند روی رایانه های کم قدرت با مبلغ ارزان استفاده شود. بر همین اساس بود که یک پلتفرم پا به عرصه وجود گذاشت!

طولی نکشید که کروم بوک ها محبوب گردیدند. بر طبق گزارش گروه تحقیقاتی NPD در ماه اگوست سال ۲۰۱۵ این دسته از لپ تاپ ها به فروش کلی رایانه های شخصی و تبلت ها در حالت تجاری بازار به بازار کمک کردند.  اکنون برای اولین بار در ابتدای سال کروم بوک ها مهم شده اند.

با اینکه چنین محصولاتی هنوز  ایده ال نیستند، لپ تاپی که مبتنی بر وب باشد فقط برای ارتباط دونفره اینترنتی مورد اعتماد است، در صورتی که مردم با کروم بوک می توانند اسنادشان را ویرایش کنند، به عکسهای خود نگاه کرده یا بدون نیاز به اتصال اینترنتی به تماشای ویدیو بپردازند. اما دستگاه ها همچنان بدون ارتباط اینترنت نمی توانند مانند یک لپ تاپ عادی مورد استفاده قرار گیرند.

اینجاست که دلیل آورده شدن فروشگاه اندرویدی گوگل موسوم به گوگل پلی به کروم بوک ها معنی پیدا می کند و شما چیزی که شرکت در ماه می ۲۰۱۶ اعلام کرد را متوجه خواهید شد.

کروم بوک ها همیشه باید قابل دسترس برای همه باشند و با آوردن بهترین های اندروید و سیستم عامل کروم، ما یک پرش بزرگ رو به جلو انجام دادیم. ما نه تنها بسیاری از نیازهای موجود و موارد استفاده مردم از کروم بوک ها را هدایت کردیم، بلکه حدود میلیون ها توسعه دهنده را برای ابداع‌های هر روزه در راه ساخت تجربه های عظیمی که پیش از این بر روی پلتفرم رایانه شخصی ممکن نبود؛ ترغیب نمودیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی