آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از زمان عرضه گوشی آیفون ۵ اس در سال ۲۰۱۳ سیستم عامل iOS از نرم افزارهای ۶۴ بیتی پشتیبانی نموده است.

همچنین از آغاز به کار iOS 9 اگر شما یک نرم افزار ۳۲ بیتی را بر روی آیفون‌های جدیدتر اجرا می‌کردید با پیغام امکان کند شدن دستگاه‌تان از طریق آن اپلیکیشن مواجه می‌شدید که در این صورت توسعه دهنده باید یک به روزسانی به منظور بهبود سازگاری ارائه می‌نمود.

در جدیدترین نسخه بتای آی او اس یعنی iOS 10.3 نوشتار خطای مورد اشاره تغییر کرده و به شکلی که در تصویر زیر می‌بینید درآمده است.تا هنگامی که مشخصات نسخه‌های آینده iOS در ابهام باشند، سخت است که بگوییم نسخه iOS 11 اولین سیستم عاملی خواهد بود که نرم افزارهای ۳۲ بیتی را اجرا نخواهد کرد. اگر چنین چیزی صحیح باشد، بی شک در کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان اپل که در تابستان آینده (زمان معرفی رسمی iOS 11) برگزار می‌گردد اعلام خواهد شد.

البته شاید این مساله چندان هم نگران کننده نباشد؛ زیرا اپل از ماه فوریه ۲۰۱۵ از توسعه دهندگان درخواست کرد که نرم افزارهای خود را به صورت ۶۴ بیتی ساخته و همچنین به روزرسانی‌ها را نیز از ماه ژوئن ۲۰۱۵ با این فرمت ارائه نمایند. پس تنها نرم‌افزارهای قدیمی هستند که تحت تاثیر این تغییر قرار خواهند گرفت.

به هر حال به نظر می‌رسد اپل تصمیم دارد بالاخره تا پایان سال ۲۰۱۷ پشتیبانی از نرم افزارهای ۳۲ بیتی را پایان دهد. راستی نظر شما در این باره چیست؟


http://www.itresaneh.ir/%d8%b9%d8%af%d9%85-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-ios-11-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-32/

  • ۹۵/۱۱/۱۴

iOS 11

اپل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی