آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پس از عرضه در کشور ژاپن اکنون نسخه جهانی اندروید ۷ برای آنر ۸ از راه رسیده است. همان‌طور که شرکت هواوی قول داده بود به روزرسانی مهم اندروید ۷ کمتر از یک هفته پس از عرضه در کشور ژاپن برای گوشی زیبای آنر ۸ در سراسر جهان منتشر شد.


بر اساس گزارش PhoneArena آپدیت اندروید ۷٫۰ نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.0 هواوی می‌باشد که این رابط اولین بار در فبلت میت ۹ معرفی شد و شباهت بیشتری به اندروید خام داشت. لازم به ذکر است حجم این فایل با حدود ۲٫۲۷ گیگابایت یکی از سنگین ترین به روزرسانی هاست به همین دلیل بهتر است برای دانلود آن از اینترنت وای‌فای پر سرعت و پایدار استفاده کنید.


ما هنوز گزارش تغییرات این نسخه را نسبت به اندروید مارشمالو در اختیار نداریم، اما بر اساس اطلاعات موجود در نسخه ژاپنی اندروید ۷ برای آنر ۸ می توان به بهبود کارایی و پایداری سیستم و بهتر شدن تطبیق پذیری برنامه ها اشاره نمود. همچنین ممکن است فراگیر شدن این به روزرسانی برای تمام نقاط جهان چند هفته زمان ببرد.

اگر شما هم یکدستگاه آنر ۸ دارید بهتر است برای بررسی دریافت اندروید ۷ سری به قسمت تنظیمات به روزرسانی گوشی خود بزنید.


www.itresaneh.ir

  • ۹۵/۱۱/۰۳

آنر 8

اندروید 7

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی