آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرچمدار جدید سامسونگ هنوز ساخته نشده، اما کارخانه شایعات به خوبی برای آشکار ساختن هر چیزی که بتواند این گوشی را نشان دهد کار می‌کند. بر همین اساس تصویر جدید از گلکسی اس ۸ سامسونگ دوباره به بیرون درز کرده است.

این عکس که توسط VentureBeat منتشر شده، هر دو طرف گلکسی اس ۸ را به خوبی به نمایش می‌گذارد. همانطور که در گذشته به اطلاع شما رساندیم، نمایشگر سری ۸ از پرچمداران S دارای اندازه بزرگتری می‌باشد و از طرفی کلید هوم جلوی گوشی دیگر وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، دو مدل از گلکسی اس ۸ تولید خواهد شد، یکی با صفحه نمایش ۵٫۸ اینچ و دیگری ۶٫۲ اینچ که هر دو دارای رزولوشن QHD هستند. ضمن اینکه میزان پوشش این صفحه نمایش ۸۳ درصد از کل پنل جلویی آن بوده و با خمیدگی به طرفین چپ و راست گلکسی اس ۸ متمایل شده است.

با اینکه در شایعات گذشته گفته شده بود که بر خلاف رسم دیرین این بار پرچمدار سامسونگ فقط با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ تولید می‌شود، اما خبر اخیر بر وجود چیپ‌ست اگزینوس برای برخی مناطق دلالت دارد. تمام مدل ها نیز از درگاه USB Type-C برای شارژ و انتقال اطلاعات استفاده خواهند نمود.

رم ۴ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برای مدل ۵٫۸ اینچ و ۳۵۰۰ میلی آمپری برای مدل ۶٫۲ اینچی از دیگر مشخصات خانواده گلکسی اس ۸ است.

تصویر جدید از گلکسی اس ۸ به بیننده دارا بودن بلندگوهای استریو در زیر دستگاه و جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری را القاء می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی