آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

آی تی رسانه | دنیای فناوری

خبرهای روز تکنولوژی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به نظر می رسد که هر روز باید چیز جدیدی از این تلفن هوشمند یاد بگیریم! ال جی سیاست خود مبنی بر درز اطلاعات اندک از پرچمدار بعدی اش ال جی G6 را ادامه می دهد. اما ما یک رندر با حاشیه فلزی و لبه گرد شده از قسمت جلوی آن را در این مطلب داریم.

شرکت کره ای به طور اختصاصی حدود یک ماه دیگر و در نمایشگاه MWC 2017 از محصول جدیدیش رونمایی خواهد نمود. حال این رندر می تواند مجالی برای بحث بیشتر در مورد آن را به ما بدهد.

خُب ما اینجا به چه چیزی نگاه می کنیم؟ نیمه بالایی یک تلفن ظریف در مقابل ما قرار دارد. یک حاشیه فلزی که به زیبایی و با شیب کم با قسمت جلوی آن ارتباط برقرار می کند. تعدادی سنسور و همچنین دوربین سلفی گوشی نیز در سمت چپ بلندگوی استاندارد قرار دارند.

پنل نمایشگر به خودی خود جالب به نظر می رسد. با اینکه گوشه های اکثر تلفن های هوشمند ۹۰ درجه است، کناره های این رندر گرد شده هستند و به خوبی با ال جی G6 هماهنگ می باشند. ما اکنون می دانیم که پرچمدار ال جی از نسبت صفحه نمایش جذاب و کشیده ۱۸:۹ بهره می برد، اما نکات دیگری نیز می تواند در مورد آن وجود داشته باشد.

رندهای قبلی ایده هایی در مورد اینکه ال جی G6 چگونه بنظر می رسد به ما می‌دادند، ولی بر اساس نمونه جدید ممکن است موارد دیده شده در گذشته با نسخه نهایی متفاوت باشند.


http://www.itresaneh.ir

  • ۹۵/۱۱/۰۵

ال جی G6

تصویر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی